29 September 2009

tesis itu pembunuh

selalunya korang dengar dadah boleh membunuh kan..kalo korang nak tau,tesis pon aku rasa boleh membunuh jiwa2 pelajar-pelajar universiti..especially aku la..yang wt tesis last2 minit..ini la padahnya..banyak kali da azam nak berubah..tapi stil macam tu jugak...aku x tau la plak kalo ada orang yang suka wat tesis ni..kalo ada,plizz inform kat aku okeh??huhu...

btw,time2 otak da jam nak wat tesis ni,hati aku terkedek-kedek mau update blog..yeayyyyy...rasa seronok berbloging ni macam tikus yang sedang menari kuda kepang kat dapur tu..eh,bukan dapur rumah aku keh..dapur rumah jiran sebelah...haha..

nak sambung cerita pasal raya..raya sebulan kan..so selagi x genap sebulan,selagi tu la aku nak cerita pasal raya..ahahaha..raya kedua,makcik n pakcik aku datang rumah..so bila ada dorang,konfirmla sepupu aku yang hot,comel,cun melecun 2 pon ada sekali..ha,jenuh aku puji sepupuku sayang even mak bapak mereka x bagi aku duet raya atas alasan aku da besar..ahhhhhh..x bole diterima pakai...

so ceritanya bermula pada raya yang ketiga,malam tu,aku dan sepupu aku pergi tengok wayang..plan pon last-last minit..alkisahnya malam sebelum tu,kami semua da abis khatam semua cd dan cerita yang ada kat rumah aku..maka malam raya ketiga 2,sume da xtau nak tengok cerita apa lagi..cerita kat tv pon x boleh diharap langsung..tambah2 takde astro..eh,poyo jek..cerita kat astro 2 bes sangat ke??huhu..redha je la abah mak xnak pasang astro kat uma..alasannya,anak2 dia dah melekat kt kaca tv even xde astro..kalo ada,alamatnya,kena g operate kat dalam dewan bedah n mintak tolong makcik bedah untuk pisahkan kitorang ni..


so,sebelum pergi,kitorang cek dulu time tayangan 2..kol 9.15..tapi kol 8.30 kitorang da sampai..bajet2 takot tiket abis la..poyo gile jek..ok,aku yang poyo sebab 2 cadangan aku untuk sampai awal kat panggung..filem yang kitorang pilih momok the movie..bajet2 macam scary la movie 2..aku pon rasa was2 jugak nak tengok sebab aku bukan kaki, jari hantu..tapi rupa-rupanya cerita 2......

pesanan aku,xyah la bercita-cita nak tengok filem 2 kalo korang mahukan kepuasan..so out of 5 star,aku rasa separuh bintang je la yang sesuai..

sila saksikan gambar-gambar di hari bersejarahku itu ok..

aku dengan adik+sepupu yang masih dibawah umur..

dengan adik yang masih x sedar diri pmr da dekat..

pegang mereka dengan sangat kuat kerana mereka masih di bawah umur



p/s : mari doakan adik aku supaya dapat result pmr sehebat akaknye ok..=p




saya sayang kamu yang baca blog saya


No comments:

Post a Comment