03 September 2009

betol,betol,betol..........

ape yang betol n ape yang x betol??yang x betolnya ialah orang yang x betol yang telah menipu orang yang betol....orang yang x betol 2 memang x betol...aku pon da cuak2 ayam jugak la tadi..

ceritanya macam ni..


si penipu 2 gtau aku kelas sok smpai kol 12..bayangkan la betapa cuaknya aku sebab aku ingat kelas sok sejam je sebab stat pon lewat sejam..dahla aku x redy nak present2 ni..bila tau je kelas sampai 3 jam,aku rasa macam nak tembak je tenuk2 yang lalu depan mata aku tadi..huh..muka aku pon da macam bidan yang kena g beranakkan orang..so,aku dengan rum8 aku mulala wat plan jahat x nak g kelas sok..lepas 2 si penipu 2 bagi ayat macam ni kat aku..'i dont care with monkey bisness'..aku da rasa pelik time ni sebabnya aku baru je cita pasal mimpi 'monkey' aku 2 kat die..


n akhirnya,baru la aku tau aku telah ditipu..mungkin si penipu 2 da rasa macam zalim sangat kot menipu orang yang lemah macam aku ni..seriusly, aku memang da nak nanges bila tau kelas jadi 3 jam...sape yang tahan 3jam dalam kelas 2???
scary gile lecturer die..

so,kesimpulannya,aku x jadi nak tembak tenuk yang lalu 2~~



p/s:orang yang menipu 2 sila belanja aku kfc ari sabtu ni..



saya sayang kamu yang baca blog saya

2 comments:

  1. muka bidan yg nk kne beranakkan org bukan spatutnye excited ke??

    ReplyDelete
  2. lupe plak..bidan 2 kena beranakkan 10 orang..so die muka tnsen..

    ReplyDelete