04 September 2009

sehari selembar benang...

Hi2... aku bukan nak bercerita pasal benang,mana nak beli benang dan yang sewaktu dengannya..tapi aku nak share apa yang berlaku kat kelas pagi tadi..

Setelah aku ditipu semalam oleh si penipu yang datang lambat ke kelas pagi tadi..hehe..maka aku pon pergi ke kelas lecturer ‘kesayanganku’ dengan hati yang sangat seronok n teruja..ececeh..padahal,liat gila nak bangun..nasib baik rum8 aku kejut aku untuk ke kelas sebab dia x sampai hati untuk tinggalkan aku yang berada dalam keseronokan diulit mimpi...aku x mimpi pasal monkey dah..selamattt...


Sampai je kat dalam kelas,kelihatan beberapa ketul ayam tengah bergolek dalam kelas..hati aku memang disulami kesabaran disebabkan aku sedang berpuasa...so,tepat pukul 9 lecturer pon sampai..dan yang pasti,hanya ada beberapa orang je yang hadir ke kelas..sebab ayam2 lain sume sakit kena virus MALAS..ha,amik..padan muka sape yang x g kelas 2..da la ponteng kelas x ajak aku..ish2..x patut tol..


Masuk2 je lecturer,banyak jantung yang mula bergetar,vibrate dengan kuat sampai makcik cleaner kat toilet hujung kampung pon dengar.. memang kelas dengan lecturer 2 sangat dinanti-nantikan oleh setiap insan yang sedang berpuasa mahupun x..korang nak tau sebab pe??meh nak cite..sebabnye kannnn..eh.aku tengah pose..so kita sambung bercerita bila da raya..


sesi presentation berjalan dengan lancar disebabkan tiada ayam2 yang kena virus 2..kalo mereka ada,kelas akan jadi kucar kacir..n mood lecturer ‘kesayanganku’ itu memang baik sebab masuk2 kelas je dia nampak muka aku yang tenang 2.. cuba bayangkan kalo aku x g kelas 2..ha,apa tunggu lagi..bayang la cepat......


so,memang setiap minggu aku dan kawan-kawanku,maksud aku kami yang rajin ke kelas 2 la akan dapat belajar perkataan-perkataan baru dan sangat menarik untuk dijadikan isu ketika bersantai-santai di bawah pokok pisang..antaranya adalah seperti ‘use ur brain 2 think’,’dig deeper’ (perkataan ni dipetik daripada kata-kata rum8ku kerana aku tidak menghadirkan diri ke kelas atas urusan perniagaan)..hohoho..erm,dan yang terbaru ialah perkataan use ur ‘common sense’ dalam kelas pagi tadi..u noe wat is common sense??xtau ek..sixth sense yang penyanyi 2 tau??haaa,lebih kurang la maksud dia 2....


n akhirnya,selepas 1 jam,kelas pon disudahi dengan kelegaan dan sedikit jamuan ayam golek~~



p/s:korang agak2 next week punya kelas perkataan apa plak??




saya sayang kamu yang baca blog saya

No comments:

Post a Comment