02 September 2009

a lots of smile

hi2...rajinnya aku update blog..hohoh..walaupon ada midterm esok..baca betol2,midterm esok..tapi aku masih boleh berbloging lagi..semoga aku boleh menjawab exam sok..jawab dah tentulah boleh kerana aku akan memastikan kertas exam ku itu diconteng gambar2 arnab,tenuk kalo da x reti sangat nak jawab..eh,diam la dila..dahla x stdy..pandai membebel..g la study!!

2nite,aku bergumbira bersama kawan-kawanku yang tersayang di kfc..aku yang blanje keh sebab aku ni baik hati..sila puji aku tanpa segan silu..


ni gambar yang membuktikan kitorg makan dekat kfc dan bukannya dekat mamak..eh,terlupa nak kenalkan diri masing2..bermula dari kiri ialah qat,sayida,hayah,syuhada..depan syuhada ialah nisa,aku yang baik hati n liza..


muka masing2 sangat la seronok macam la da 100hari x pandang kamera..haha..neway,mmg banyak sangat moment yang x boleh dilupakan malam ni..banyak gelak ketawa,umpat mengumpat mamak jual roti canai..eh,x pasal2 je aku sebut banyak kali pasal mamak ni..ok2,aku bertaubat..n yang sangat la besnya,kitorg gelak memecahkan dunia,eh tak2.memecahkan kfc 2 disebabkan masing2 sangat pandai membuat lawak..boleh masuk raja lawak n konfirm boleh menang....dengan adanya tukang2 karut seperti aku,haya n nisa,maka orang lain yang tidak disebutkan telah gelak terkedek..maaf tiada gambar untuk tunjukkan mcm mana rupanya org gelak terkedek2..

jadi,di sini aku sertakan sekali gambar2 untuk anda nikmati sebagai juadah..eh,dah2....aku nk g baca buku sebab aku da insaf..
nisa,aku n liza

ni gambar mereka yang gedik..maka tidak perlu sertakan nama mereka..



aku yang baik hati

gambar ni liza xde sebab die ptogrpher..


p/s: ada orang komen blog aku macam artis malaysia yang laser 2..malas nak sebut artis yang mana sebab aku nk study..


saya sayang kamu yang baca blog saya

6 comments:

  1. ah!! bukan nk blanje ak skali...huh!!

    ReplyDelete
  2. eleh..ko da jnji nk blnje ak tp x blnje2 pon..so??bile nk blnje??

    ReplyDelete
  3. dh ko tu yg byk sgt demand...ak janji nk blanje ko je...ni ko nk bawak abis sume kerabat2 diraje ko tu...so, lmbat sket la...sbb ak nk menabung dlu...dh ckup nnt baru bleh blanje...ak bwk duit syiling je byk2 nnt...hasil dari tabungan ak selama setahun...haha

    ReplyDelete
  4. hoho..aku kan baik..mane bleh tgal kerabat2 aku..sian kt dorg..xkn ko x sian kot..ala,blanje 3 org jek pe slhnye..duet ko byk dlm bank 2..aku tauuu

    ReplyDelete
  5. hohohoh..baiknye ati ko ni..ala,janji ko nk blnje aku kfc 2 pon belum tertunai..ni ade hati nk blnje sume org..

    ReplyDelete