06 October 2009

fast update..

ok..ini adalah update yang sangat laju.sila larikan mata dengan laju tanpa berhenti..tolong jangan mengeja keh..ha,cepat lari..cepattttt...

lame x update belog..saje bagi korang rindu sampai pengsan..hehe..btw,sori x update sebegini punya lame..bz gila sampai xde masa nak belek laptop..bz dengan esaimen yang membukit..bak kata orang tua2..sikit2 lama2 jadi gunung..ish2..x patut betul wujudnya peribahasa macam 2 sebab aku da terikut2 sampai la jadi x tentu arah nak buat esaimen..ahahah..x tentu arah la kan sampaikan dalam keadaan yang bz pon aku boleh pergi kl berfoya2..

skang ni memang banyak gila keje kena siapkan..kena wat blog n report utk tse, kena siapkan tesis yang perdlu dihantar minggu depan..tapi sepatah pon x buat lagi...adoiiii..harap2 la tesis boleh lulus..huhu..lulus pon da kira hebat tau bagi sape2 yang bawah supervisor aku 2..

so,just nak share apa kejadian aneh dan pelik yang berlaku kat aku baru-baru ni..hari jumaat minggu lepas,pergi mandi sungai dengan sayang-sayangku..but without nisa n sayida...so sadddddd..mandi pon macam x rasa air sungai 2..huhu.but,kitorang enjoy kat sane even xde dua orang 2..xde la x cukup makanan kitorang bawak 2..hehehe..jangan mara nisa sayang n sayida mucukkkkk..sape suruh xnak ikot..jenuh ajak korang..ish2..

then,ari sabtu aku pergi kl..reunion with sayang2 ku faiza n safa..dorang ni kawan aku yang aku kenal time matrik..da bape tahun x jumpe..akhirnya ketemu jua..bes gila jumpe dorang n we have fun 2gether..oh,untuk pengetahuan korang, ni la 1st time aku pergi kl alone..waaaa...memang ada rasa neves..tapi,aku kawal diri lagi sebab safa sayang tunggu aku kat pudu..such a nice frennn..sanggup tunggu aku kat pudu...

ok..stop sini dulu..sok kelas kol 8 pagi..sok aku try update dengan lebih laju n detail lagi okeh pasal reunion n trip mandi sungai 2..tungguuuuuuu...


saya sayang kamu yang baca blog saya


No comments:

Post a Comment