02 September 2009

i'm a new blogger!!!

hi everyone.. lets start blogging..yeah!!i like 2 movin2.. hahaha...2 let u know,aku tak pndai la nak berbloging2 ni..
so,kalo ada yg tersalah,terkurang,hope u all dont mind..
just 2 share dengan korang semua apa yang sangat2 menarik berlaku dalam hidup aku ni..
so sila jangan boring la membaca blog ni okay..kalo boring jugak,sila ketuk kepala korang sbyk 100x..hahaha

ok2..be serius adilah...lets start..ermm..blank tetibe..hohoho..
kenapa aku gatal2 nak berbloging ni walaupun aku dah tua??opsss.aku still mude lagila..
btw,aku pon xtau la nape je tetiba tangan ni terasa gatal2 utk klik create blog 2..mybe becoz lately aku sangat teruja membaca blog orang sampaikn aku tny diri aku "y aku xnk tulis blog aku??asyik baca blog orang jek"...

then aku pk,kalo aku create blog ni,ada ke org yang nk baca apa yang aku merepek2 kan ni...erm.x kisahla..janji aku ade tmpat untuk curahkan segala kasih syg aku yg terlampau banyak melimpah ruah sangat ni..ok2..aku stat merepek balik..sile maafkan..
hmmm...kenapa bru skang aku nak ada blog??kenapa yek??it takes too long 4 me to fikir sehabis2nye untuk ada blog sendiri..

secara jujur,aku bukan la orang yang suka bercerita benda2 peribadi kat orang lain..n sebab 2 la aku x pernah pon tulis diari tau..ok2..aku jujur la...memang aku xde tulis diari..tapi ada timenya,aku tulis surat2 layang je untuk luahkan isi hatiku n then koyak surat 2 kerana x tahan menahan malu apabila surat 2 dibaca oleh orang ke3..eh,apa aku ckp ni...wat2 paham je la..malas nk singkap tingkap masa zaman kecik2 dulu..

n finally,lepas habis fikir mintak restu sume orang,akhirnya aku mengagahkan diriku di bulan puasa ni utk berbloging..eh,mana ada aku mintak restu sape2..eh,restu dari laptop,jari jemariku,otakku,mataku..ok2 stop la merepek..haish..

rasanya da banyak aku coretkan kat 1st post ni..eh,xde la banyak sebenarnya kalo ditolak benda2 aku merepek daripada isi tersurat n tersirat..eh2,da mcm wt karangan zaman2 sekolah dulu pulak..haha..
so,as the conclusion nye,ini la blog aku yg terbaru..ececeh..macam nak promot album baru plak..semoga anda semua terhibur membaca bebelanku~~~

saya sayang kamu yang baca blog saya


5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. hahahah...
    mcm2 die celoteh..
    g interview jd dj radio cnfrm dpt.
    ~~neway,very nice 2 know u..
    keep it on..trskn mrpk..
    enjoy reading ur blog..

    ReplyDelete
  3. hehe..tenkiu2..truskn membace keh..btw,mne lyak jdi dj radio..stkt merepek2 ni bley la..

    ReplyDelete
  4. ceh wat Blog sbb nk tiru aku. i heart u Dila.

    ReplyDelete
  5. bowl,aku mmg suke tiru ko..ko la pujaan atiku..hahaha

    ReplyDelete