02 September 2009

blog,blog,blog!!

hi everyone..lamanya aku x berblog ni..err..x lama ek??lama la 2 even baru beberapa jam..aku peduli apa..aku nak merepek gak..kamu semua rindu aku x??ok2..aku stop perasan n cuba berubah ok..

jam menunjukkan pukul 2 lebih2 petang..haha...2 lbih2 sebabnya memang da lebih pukul 2 n belum lebih pukul 3..apa aku merepek ni??pedulikan la..aku memang suka merapik mcm cite puaka niyang rapik 2..eh2..terlari-lari plak ayat aku..

sepatutnya time ni aku tgh asyik dilamun cinta..ops,bukan2..asyik dilamun mimpi..hehe..disebabkan kasih sayangku yang teramat sangat kepada blogku ini yang baru sahaja dilahirkan tidak sampai 1hari pon lgi,maka aku telah meninggalkan habitku untuk tidur..eh,tinggalkan untuk hari ni jek.lps2 ni 4 sure aku akan tido semula bla bla..

ok2..aku stop merepek keh..sekarang mari kita mendengar syarahanku yang bertajuk blog,blog,blog..apa itu blog?mengapakah orang wat blog??erm..blog itu adalah satu media yang digunakan untuk membebel dengan tujuan dan arah supaya orang lain tahu apa yang blogger 2 tau..disebabkan aku tidak merujuk mana2 sumber spt kamus,dictionary eh bukan sama ke dua2 ni,maka terhasillah definisi yang sangat tepat untuk merungkaikan apa itu blog..

aku ada penah baca dari blog orang lain yang mengatakan blog ni untuk..alamak..lupa la untuk apa..sah banyak makan semut ni..oklah,disebabkan aku da lupa apa yang orang lain kata,maka biarlah aku berkata2..bagi aku,blog ni ala2 lebih kurang macam diari jugak..cumanya,diari lebih kepada benda2 yang sangat peribadi sehinggakan perlu diabadi dalam sebuah buku,lantas dikunci,disorok supaya tiada orang ketiga yang tau..blog plak lebih terdedah kepada sesiapa sahaja..maksudnya,ada benda yang kita nak share dengan orang lain la n nak satu dunia tau pasal benda 2..sebab 2 la kita tulis blog..apalah korg ni..2 pon lambat paham..

ermm..disebabkan aku sangat suka bercakap,maka aku akan menggunakan blog ni sebaik2nya untuk aku bercakap tanpa henti..eh,jap lagi nk berhenti da sebabnya aku da penat..biasa la time2 pose ni..memang selalu penat..

disebabkan tiada benda yang menarik untuk dikongsi pada hari ini,maka dengarlah oh bukan..maka bacalah apa yang aku tulis 2 dengan sabar..eh,ada benda aku nak add on pasal blog ni..ceh,da mcm nk ode kfc la plak..dugaaannnn..sabar2..

korang nak tau x sebab apa aku x pernah ada diari tapi cuma ada surat2 layang??haha..erm,bagi aku la..diari ni susah sikit untuk dijaga kandungannya daripada diganggu oleh makhluk2 yang sibuk2 nak tau rahsia seseorang 2..contohnya macam aku sendiri la..masa kecik2 dulu,memang pernah berhajat nak tulis diari..maka,aku telah membeli sebuah buku yang sangatlah comel dgn perhiasan di covernya,sebatang pensel..masa 2 kecik lagi,sebab 2 x pakai pen..apa daaa...maka dengan segala kudrat yang ada,aku telah meluahkan isi hatiku kepada diari 2..tapi malangnya hanya sempat kutulis tidak melebihi 100000patah perkataan sahaja..lepas 2,paham2 je la..so,disebabkan itu la,aku x berminat lagi untuk menulis diari kerana pasti aku akan dimalukan satu hari nanti..terpaksa merepek sebab korang da mengantuk baca kan..

oklah..rum8 da mengajakku tido di siang hari..n aku pon da letih mengarang..~~

p/s: aku bercakap mengandungi isi..bukan cakap kosong..hehehe..


saya sayang kamu yang baca blog saya

4 comments:

  1. memule ak xnk komen...tp sbb ade org tu mengegeh2 sruh ak komen kan...jd ak komen la jgk...

    komen komen komen komen komen komen komen...

    maka selesai la sudah komen daripada aku...
    sekian terima kasih...

    ReplyDelete
  2. memula,aku hepi nk baca..tp bila tgok ape ko komen kn feedo,aku rse bersemangat nk stdy tmk...hahaha

    ReplyDelete