08 September 2009

kehebatan puasa...

ermm..da 18 hari kita berpuasa ek??sedar x sedar,x lama lagi aku akan dapat duet raye..eh2,pk ke c2 plak die..x sabar nak balik rumah...menderita dok sini sebabnya menu berbuka tidak sehebat di rumah..aku tidak pernah tulis pasal menu berbuka lagi kan??bukan sebab menu berbuka aku sekadar ikan kering jek..huhuh..padahal memang lebih kurang 2 jek..waaaa...

time ni aku teringatkan rendang ayam mak aku wat..huhuh..memang sangat sedap sampaikan aku selalu mengegeh2 kat mak aku mintak nak makan rendang ayam..hehe..memang sedap..nanti aku bagi korang rase keh??kim salam laaaa..mak aku masak untuk anak die ni jek..bukan untuk korang menyibuk..ish..

arini aku berbuka bersama sayang2 ku di kolej..hehe..sayang2 sume bila nak berbuka kat uma aku lak??kita asyik makan lua jek kan??hehe..memang sangat seronok kalo bersama mereka2 ni yang aku da kenal hampir 4tahun..ada je cerita masing2 yang boleh dijadikan juadah berbuka..sebelum berbuka,kami mulakan dengan sesi bergelak ketawa...memang pecah perut la sebab adanya tukang2 karut yang sangat pandai mencarut,eh mengarut..sayang2 ku sume setuju kan2???tambah2 kalo xde aku,sume cam ibu hilang botol susu anak je kan??

so,arini kitorang berbuka kat kedai depan kedai mamak depan kolej khar 2..paham ke x??kedai 2 xde nama rasanye..ke ada tapi aku x perasan??hehe..memang bes la makanan die even sayang2 ku sume da berpeluh pk pasal harga bayaran..yela,makanan nampak sangat la banyak..tapi cam x boleh dipercayai je kalo harga die murah..tapi yang penting makanan sume abis..n sume balik dengan perut yang kekenyangan..

maka dengan itu,sila nikmati gambar2 yang aku sediakan kat bawah ni..

ini la sayang2 ku..



ha..inila menu berbuka kami..maaf gambar kurang jelas..siakap 3rasa,ayam masak pedas,daging masak merah,tomyam n kailan goreng ikan masin..eh,ini hanya sebahagian jek..sebab setiap satu menu 2 kecuali tomyam ade dua set..ececeh..senang paham,ada dua pinggan laa...ke x paham jugak??


eh,sayang2 ku lagi..


erm..pasal bayaran biarlah kami sahaja yang tau...standard cam harge kedai lain jugak la..yang penting sume puas ati kan?


p/s:sayang2 ku,mari berbuka di rumah no 52,taman u keh..i ajak iklas ni..=)



saya sayang kamu yang baca blog saya

2 comments:

  1. ni kehebatan puasa ke kehebatan korg mkn? ish2....

    ReplyDelete
  2. ish..kehbatan pose la yg mnyebabkan kitrg berselera nak makan besa..ish2..

    ReplyDelete