03 September 2009

seperti telah kuduga..

hmmm...blog2..ish2.dila2..bukannye nak g muhasabah diri selepas berjaya menjawab paper tmk(complex variable) dengan jayanya...sukses2~gaya cakap n sebutan sila rujuk peserta gangstarz dari indon musim ke bape ntah..bukan musim buah..nasib baik baru midterm je,final bley score lagi..ececeh...so tunggu dan lihat je la bape markahnye..akan aku canang ke 1 dunia bla bla bla.2 kalo keputusannya hebat la..kalo x,aku diam2 pura2 macam x penah amik exam 2..


btw,seperti yang telah aku duga,kamu duga,mereka duga,diduga,dugaaan, memang kertas jawapan aku tadi 2 penuh dengan gambar tenuk dan ayam..gambar binatang lain aku xtau lukis sebab 2 aku x sebut..x sempat nak snap pic tadi..kalo x,boleh tunjuk betapa canteknya lukisan-lukisan aku 2 kat korang..masa x cukup..yela,nak lukis lagi,nak tengok kertas orang sebelah lagi..bukan tiru..tertengok kertas orang sebelah je..


hoho.. aku nasihatkan korang kalo ada exam 2,study la last2 minit cam aku ni..2 pon kalo korang nk berjaya macam aku la..kalo korang xnak,ada aku peduli??hahaha...


kalo la mak aku tau betapa rajinnya anaknya study sampai kol 2 pagi.. mesti mak aku akan kawinkan aku cepat2..eh,tetiba masuk isu kawin..aku stat pegang buku kol 1230..baru pegang buku..nk buka buku amik masa dalam setengah jam..lepas 2,pergi dapur kejap sebab penat buka buku..perjalanan ke dapur memakan masa 15minit sebabnya aku tersinggah bilik housemateku dan teruja melihat mereka main game..ok,lepas2 2 baru la aku stat study..ha,kira la bape lama masa aku study?? g amik kalkulator ke,sempoa ke,guli,dadu..kira la cepat..sape dapat jawab,aku bagi lukisan tenuk seekor..suka la 2 kan??dah2..pergi sambung kira balik~~


p/s:doakan aku dapat full marks keh.


saya sayang kamu yang baca blog saya

No comments:

Post a Comment