25 September 2009

raya 2009..

1st of all,selamat ari raya pada mereka yang still x sedar2 diri tengah dalam mood raya lagi..haha..xpe2..raya kan sebulan..so,beraya la korang sampai cukup 30 hari keh..

haaa..raya tahun ni bes gileeeee...nak tau sebab pe??sebab dapat duet raya sangat la banyak..i mean banyak dari sebelumnya la..hehehe..tanx to makcik2 n pakcik2 yang sudi memberi...hehehe..n of kos la yang paling banyak memberi is my mummmmmm..sayangggg bangetttttt...

tahun ni raya,x balik kampung langsung..selalunya tiap2 tahun balik raya kampung abah..tapi memandangkan dis year,opah pon da xde,so balik kampung lewat sket la..maybe minggu depan mak kata..n yang sedihnya,aku x dapat balik skali la..yela..cuti da nak abes..kena balik u da..so,konpem la x dapat balik kampung..haishh..yang sedehnya bukan pe,aku x g ziarah kubur opah lagi since dia meninggal ari 2..hope dapat pegi la..tapi,2 let u all know,aku x ske pergi kubur2 ni..ntahla...sifat 2 memang da ada bila tibanya ari raya..teruk kan??sampai adik aku pon cakap,'nanti ko mati,xde sape nak g kubur ko'..ish2..memang insaf la..so,hope lepas2 ni,aku x wat perangai macam 2..hope sangat...

btw,tahun ni raya,memang stay kat rumah je..tunggu makcik2 n pakcik2 datang...yeayyyyyy..memang besss..aku memang ske kalo ramai2 datang rumah ni..walaupon penat nak melayan sume,tapi kepuasan 2 memang puas la...hope tahun depan,macam tahun ni lagi n hope lebih meriah...

okla..aku stop kat sini dulu..ada benda lagi nak cerita pasal raya ni..so,nantikan post seterusnya keh...



saya sayang kamu yang baca blog saya

2 comments: