06 September 2009

aku tidak suka cuti

tinggalkan seketika pasal cerita pasal aku 2..jadi mari kita bercerita pasal kamu,mereka,dia..adehhh..ada insan sudah bising menyuruh aku update blog..padahal ari2 aku dok update..xkn la aku nak membebel setiap saat kot..hehe..tanx kepada mereka yang membaca blog aku ni yang aku kira sangat la bes kan2???kalo x bes,xde la korang suruh aku update kan??

erm..cuti hujung minggu aku sangat membosankan..dengan aktiviti tido pada siang hari,malam main fb la,main ayam la smpai lewat2 pagi..ish2..2 la rutin harian pada hari cuti ni..hope aktiviti cuti untuk minggu ni je la..waaaaaaa.....esok ari isnin..cuti lagi..waaaa....aku nak g berfoye-foye..sapa nak ajak aku g berfoye2???angkat lengan....adehh,lupa plak ni bulan pose...huhu..nyesal plak x balik uma minggu ni..kalo x,mesti boleh makan dinosor bergolek time berbuka..plus adik laki aku pon balik minggu ni..mesti mak masak sedap2....waaaaaa,nape x ajak kakakmu ni balik jugakkkkkkk...

aku x suka cuti..x suka...x suka...i mean cuti yang membosankan macamni la..sangat2 membosankan sampaikan aku da bosan tengok muka yang sama ari2..haha..ari2 dok tgok muka rum8 ku iaitu liza n yaya..pas 2tgok muka housemate ku seperti qeen,sue,ain..yang lain2 2 g berfoya2 tapi x ajak aku..waaa jadi mereka sangat jahat..maaf ye sebab aku sertakan sekali nama2 korang kat sini dengan tujuan kamu2 sume akan turut glemer macam aku satu ari nanti...bagos kan aku ni..

apa nak wat arini?jam sudah pukul 3 ok..cerita di tv sangat la membosankan..aku pon pelik la nape rncangan tv untuk ari ahad sangat la bosan..padahal sepatutnya tayangkan cerita2 menarik sebabnya ari ahad la hari yang sume orang cuti n nak spend time kat uma..ohh..yang x cuti ari ahad 2,orang gila..haha...

aku xtau nak menaip apa lagi disebabkan cerita aku pasal cuti tidak menarik pon..anda pula bagaimana??ececeh..da macam iklan kat dalam tv la plak..


p/s:kalo ada plan menarik time2 cuti ni,sila ajak aku yang x tahu malu nak turut serta




saya sayang kamu yang baca blog saya




5 comments:

  1. kamu tidak suka cuti??
    saya suka..
    walaupun saya ada bertimbun kerja yang perlu saya habiskan..
    aduh.
    sangat haru hidup saya sekarang. anda tahu tidak??!!!

    ReplyDelete
  2. sy x suka cuti yg membosankan jek..
    kamu suka sebab cuti kamu bes kot??
    xmo ajak sy ke??huhu
    nape hdup kamu haru??

    ReplyDelete
  3. esk aku plan nk g berak puas2..nk ikut?

    ReplyDelete
  4. bowl:ko suka bile abs cuti sebab ko sangat suka pegi kelas kn???
    judin:plan ko x mnarik..so x mo ikot..

    ReplyDelete