07 September 2009

aku...part 3

sedar x sedar or sedar diri,da 16 hari rupanya kita berpuasa..tinggal 14 hari jek lagi kan2..x saba nk raya...nape ek orang suka hari raya??yeah...hari kemenangan umat2 islam la kan..tapi yang penting,time hari raya ni la nak mintak maaf kat sume orang yang kita da wat salah n silap 2..ceh,mintak maaf,tapi x smpai 5minit lepas 2,mula la korang mengata orang 2 balik sebab die hulur duit raya skit kn2??or mybe xdapat langsung duet rye..sia2 je salam tangan peluk cium sume tadi kn?ish..x patut begitu..

tahun ni raya aku lain skit dr sebelum2 ni..yela sebabnya tahun ni beraya tanpa opah aku..opah aku meninggal bulan lepas n paling sedehnya,aku x dapat tengok die wat kali terakhir..sangat la sedeh..teringat plak kat opah aku..dulu masa die ade lagi,kalo time aku cuti je n ada kat uma,mesti die akan tepon tanya kabar cucu die..tapi yang jahatnya aku ni x reti nak hargai 2 sume..bila opah aku tepon je,mula la aku mengelak nak jawab or bila da jawab,dalam ati 2 dok tanya2 bila la opah aku nak letak tepon ni..jahatkan cucu dia ni..huhu...

so,now aku da xde opah,tokwan,tok n wan..sume da pergi...pastinya sambutan raya berbeza tahun ni..


p/s:post ni pendek dari sebelum2 ni sebab aku sangat sebak n xmo pk benda sedey lagi..kan aku da kate,aku ni cukup sensitif..sambung lain kali plak..



saya sayang kamu yang baca blog saya



No comments:

Post a Comment