07 September 2009

engkau!!!part 1

well..aku bukan nak mengata ppl kat sini..coz aku tau aku bukanla orang yang sangat sempurna sampai boleh judge ppl 2 macam mana...but,bila ada certain ppl yang x pasal2 nak bagi warning pasal benda yang aku x pernah sekalipun pk nak wt,then aku mula la naik darah..time2 puasa ni memang kita diuji dengan macam2 dugaan kan..time puasa ni la kena banyak bersabar n aku try untuk bersabar..BUT kesabaran seseorang manusia 2 ada limitnya..teruk sangat ke aku ni sampaikan ppl yang x psl2 2 boleh pk yang aku akan menjaja cerita dia kat dalam blog aku ni??eh,kalo aku nak wat,da lame aku wt la...but 2 let u noe,kau 2 bukan la orang yang penting sangat sampai aku mesti kena pk pasal kau 24hours..

aku nak jelaskan di sini..tujuan aku wat blog ni..nak cite pasal kehidupan aku bukan kehidupan orang lain..pasal KEHIDUPAN AKU!!jangan ingat aku ni teruk sangat sampaikan dalam blog ni pon aku nak tulis pasal isu2 umah tangga pintu bilik air orang lain..waste my time jek..n btw,kalo ye pon aku nak cite pasal benda2 cam 2,suka hati aku la..ni blog aku..kalo x suka ,xyah baca..aku pon x heran la.

so,aku nak jelaskan lagi,kalo sape yang suka baca blog aku ni,tanx kerana membaca...aku sangat sayang korang2 yang tau appreciate blog aku..tapi kalo ada yang sakit hati pasal benda yang aku tulis,pergi main jauh2..ni blog aku..


p/s:title post ni telah dituka kerana ada orang memberi title yang lagi menarik..=)



saya sayang kamu yang baca blog saya

3 comments:

  1. rase mcm xsesuai je title "AKU....PART 4" tu...bek tukar jd mcm ni, "ENGKAU! PART 1"...baru sesuai...haha

    ReplyDelete
  2. waaaa..bgosnye title ko 2..jap aku nk g tuka..mekacih..

    ReplyDelete