07 January 2010

ada tajuk..

first of all,aku nak bagi tahu yang aku sangat malas nak update blog skang...lagipun skang ni aku akan sentiasa menceriakan rumah ku sehingga la aku dapat kerja nanti..so,it means ada banyak bulan lagi untuk aku berada kat rumah...aku da sangat rindu suasana untuk mencelarukan diri dengan kawan-kawan..tapi apa nak buat kan..pilihan aku jugak untuk praktikal kat tempat sendiri..yela,sebab malas nak fikir pasal transport sume if pilih tempat lain..so,end up praktikal kat sekolah yang ayah aku mengajar..

ada ramai orang cakap aku ni beruntung sebab ada ayah aku kat sekolah 2.so aku takkan mengalami masalah masa praktikal nanti..tapi apa yang dorang sume cakap 2 bukan la 100% betul..yela,memang la aku ada ayah aku kat sekolah 2..tapi dia just boleh guide aku pasal benda yang aku taktahu ke,apa2 ke..bukannya dia boleh tolong gantikan aku ngajar dalam kelas nanti or boleh tolong siapkan lesson plan aku ke apa ke..so,kesimpulannya,aku sama je cam orang lain yang wat dekat sekolah mana-mana pon..cumanya kelebihan aku ialah adanya ayah aku yang leh bagi support tentang benda-benda yang aku x paham kat sekolah nanti..2 je la kelebihannya aku rasa..tapi yang malangnya,aku wat praktikal ni sorang-sorang..tanpa ada kawan..so,maybe kita ni serupa jek..sebab korang ada kawan yang leh support korang kat sekolah 2 nanti n aku ada ayah aku..tapi bagi yang wat sorang-sorang 2,memang aku tabik hormat kat korang..xpe2..berdikari kan..bagus apa..lagipon nanti if kena posting pon bukannya kita leh angkut kawan-kawan kita or angkut ayah mak kita g sekali kan..

tapi kalo bagi aku la..aku rasa cam tak bersedia nak hadapi benda camtu sorang-sorang..lagi2 kalo aku pilih kat tempat lain yang aku takde pon tempat nak bergantung..n im sure mak aku pon takkan bagi aku hadapi benda camtu..yela,mak ayah aku kan paham betapa bergantungnya aku kat orang lain..hahaha..btw,kepada semua yang nak praktikal 2,good luck untuk korang..moga-moga kita dapat mengajar dengan cemerlang even dari awal pon aku da rasa sangat stress..

eh,terbanyak plak aku mencarut tetiba..ni la bila orang dok tanya-tanya bila aku nak update belog ni kan..sekali bila aku update,terlebih garam plak aku cerita kan..hehe..tapi thanks la ye kepada mereka-mereka yang concern n tanya nape aku tak update belog ni..ada orang jugak la kan yang sudi pinjam mata baca apa aku tulis..thanks again..

p/s: nanti aku update lagi if ada masa sebab sekarang ni rutin harian aku da memang macam suri rumah tangga sepenuh masa...ada anak yang perlu aku jaga makan minum pakaian dia..tapi takpe..untuk kekasih hati jugakkan..=)

saya sayang kamu yang baca blog saya

No comments:

Post a Comment