25 December 2009

sana sini..

da hujung-hujung tahun 2009 sangat2 ni...
haish,result pmr pon da kua..
yela,before this kan aku cakap adik aku amik pmr this year kan..
so,kena la cerita pasal result plak kan..
penantian memang menyeksakan..
i mean menyeksakan adik aku la..
aku pon turut terseksa jugak sebab menanti result aku...
haish..result aku dan adik aku keluar pada hari yang sama...
adoi...memang cuak tahap ayam beranak lapan dah..
btw,result adik aku terpaksa dirahsiakan daripada pengetahuan sesiapa..
even mak ayah aku sume taktau..
hahaha..hanya aku je tahu..
tapi nak buat macam mana..
adik aku da menyumpah aku mati cepat if gtau result dia kat orang lain..
hahaha..sangat kelakar..aku ni dah la tak boleh simpan rahsia orang lama-lama..
tapi setakat ni rahsia 2 memang tersimpan elok lagi..
baru dua hari je kan...boleh la bertahan lagi..
so,kepada adik-adik yang dapat keputusan yang mengempakkan tu,tahniah okeh..
keep it up sampai bila-bila..heheh..
okla..nak end kat sini dulu..
eh,result aku tak cerita plak kan..
erm,takyah la gtau korang..
kan memang sem ni aku banyak main-main..
so,result aku pon dipermainkan gak la..
.......................

saya sayang kamu yang baca blog saya

2 comments: