14 January 2010

aku sangat sedih part 1

huhu,actually taknak tulis tajuk entry camtu sebab macam akan dilanda sedih banyak kali kan..tapi,kita ni mana boleh lari kan dari benda2 camtu..sometimes happy,sometimes sedih..biasa la kan..hidup takkan sempurna if takde campur2 perasa ni kan..haishh..kenapa aku sedih ye??aku ni memang sangat sensitif..so,if benda 2 sekecil kuman pon tapi kalau tak kena dengan diri aku so itu la yang membuatkan aku sedih..aku sedih malam ni sebabnya bukan apa..memang hal tu sekecil kuman pon..tapi nak buat macam mana kan..aku tetap terasa hati dengan mereka..ya,i mean mereka sebab aku terasa hati dengan lebih dari seorang manusia..huhuhu..tapi aku tak boleh nak sesuka hati je tulis dengan terang-terang siapa mereka itu sebab hal ni sekecil kuman je..maybe aku yang salah or maybe nasib aku da memang malang camtu kot??

bila aku dilanda perasaan sedih ni,mula la aku kaitkan dengan benda lain..so,jadi makin sedih dan bertambah sedih..bila time sedih ni,rasa cam lonely sangat-sangat..sebab takde orang yang boleh faham tentang aku 100%..even mak ayah aku,family aku semua pon takkan boleh faham 100%..='( ='(...boleh tak kalau tak nak sedih2 lagi datang??nak happy je all the time??boleh tak?????????????????='(

taknak tulis lagi sebab dah tak larat nak nangis banyak2..='(


saya sayang kamu yang baca blog saya

No comments:

Post a Comment