11 January 2010

bencinta tempat ke 3 ajl24

act,susah nak terima kenyataan faizal tahir cuma dapat tempat ke 3 je..tapi nak buat macam mana..keputusan tetap keputusan kan..yang penting faizal dah perform sehabis baik kat ajl 2..memang kesian tengok muka dia yang terseksa atas pentas 2 untuk nyanyi lagu yang susah..i mean lagu yang susah sebab dia sakit..if dia tak sakit,senang je nak nyanyi..

n omg,to tell u all..aku baru je pas tengok sebalik tabir lepas faizal habis perform untuk lagu 2..sungguh terkejut sebab memang dia nampak sakit sangat sampaikan terjatuh masa nak turun stage or lagi tepat masa nak hilang dari stage sebelum muncul shila oiam..tapi apa-apapun,faizal did a great job masa ajl..memang tabik kat dia..biarlah kalo ada yang kata dia just nak minta simpati ke,pape ke..yang penting,aku akan tetap minat faizal sampai bila..suara dia memang hebat n rasanya takde sesiapa pon yang boleh lawan kehebatan dia..tapi,kalau korang takleh terima pujian melambung aku kat faizal 2,ikut suka korang la..hak masing-masing..

n apa-apapun,faizal dapat tempat ke 3 jek..ingatkan boleh dapat vokal sekali..tapi maybe sebab sakit tu,terjejas skit suara dia 2..tak kisah la kan..even bertongkat atas pentas pon,faizal tetap mengagumkan..hehe..

saya sayang kamu yang baca blog saya


2 comments:

  1. Jangan lupa update link baru denaihati @ denaihati.com untuk dapat update terkini contest Berani Gagal.

    ReplyDelete