07 October 2009

mandi sungai+reunion

kejadian di atas tu aku belum cerita secara detail..so,sila pekakkan telinga masa dengar aku berceloteh ni..ish2..saban hari,aku rasa skill aku untuk mengarut macam da x cukup hebat lagi..sampaikan nak post yang baru aku malas..rasa nak suruh abang posmen jek poskan untuk aku...

jadi,aku mulakan dulu dengan cerita pasal mandi sungai..alkisahnya,plan ni memang diplan last minit sangat..masa 2,aku tengah masak2 di dapur..tengah2 campak garam ngan gula dalam air teh 2,ati aku ligat pk pasal cane nak isi kekosongan hidup aku...tambah2 bila xde kelas ari jumaat 2,lagi la terasa kosong je...so,dalam pk2 tu,sedar x sedar air teh da siap..ish...rum8 pon da bangun tidur bila terbau keharuman air teh aku wat..rasanya xyah gtau la..memang sedap gile..eh,melalut pasal air teh la plak..sudah2..so,bila rum8 aku da terjaga 2,aku pon syorkan la kat dia tawaran hebat mandi sungai dengan aku..ha,hebat kan..bukan senang nak dapat peluang cam 2..haha..

disebabkan tawaran sangat la hebat,rum8 si liza tu(promot sket) pon setuju..maka,aku pon segera hebahkan kepada sayang2ku yang lain..tapi malangnya,sayangku si nisa tu wat hal..anak dia demam la plak..so,xley tinggalkan suami die sorang2 kat uma..err..ada kaitan ke??..erm..tapi plan tetap diteruskan dengan jayanya..so,ari jumaat 2 dalam puku 11,kitorang segera berlepas ke kalumpang..sekalung tahniah diucapkan kepada atih si pakwe liza 2 sebab berjaya hantar kitorang ke sana dalam keadaan selamat..jadi,nikmati la gambar di bawah ni sebagai bukti kitorang g mandi sungai..eh,lupa nak cakap..kitorang bawak bekal meehun goreng,kek batik,sandwic..sume 2 aku yang masak tau..so,faham2 je la kan kesedapannya cane..





ok..sambung cerita lagi..dalam kepenatan g mandi sungai ari jumaat 2,keesokan harinya aku g kl plak..da janji dengan sayang2 faiza n safa untuk berfoya2..dorang ni kawan baik aku masa kat matrik...even si faiza 2 wat hal masa da dekat2 nak abes sem,aku tetap terima dia sebagai kawan aku..hahaha..tiada sesiapa yang sempurna..so,aku pon g la kl sorang2..memang 2 kali pertama aku g sorang2 tau..agak nerves la jugak..tapi sayangku safa tunggu aku kat pudu..tenkiu safa sebab tunggu aku..x macam si faiza 2..haha..btw,dalam pukul 1 lebih sampai pudu..n xlama pas 2,safa pon sampai..so,perjalanan diteruskan ke klcc..dah sampai klcc 2,tercari2 la si faiza 2 kat celah2 orang ramai..ingatkan da sampai..rupa2nya dalam tren lagi..amboiiii...kitorang pon kena la tunggu si puteri 2 sampai..nasib baik tunggu x lama..

so,bila faiza sampai jek,kitorang terus beli tiket wayang..aku n safa memang da sepakat awal2 nak tengok cite sorority row 2..tapi si faiza gedik lak nak tengok jin notti..tapi,kitorang abaikan je dia..haha..after beli tiket,kitorang g makan dulu kat piza sebab masa ada banyak lagi nak tunggu wayang start..nyesal makan kat piza 2..bukan kenyang mana pon..dala x sedap..harga lak mahal..adoiii..


even harga mahal,muka tetap kena ceria..even x sedap,makanan tetap perlu diabiskan..kalo x rugi.

so,lepas makan,kitorang pergi tengok wayang..wayang start pukul 330.memang bes cite sorority row 2..x rugi tengok..memang kejam cara dia bunuh even aku tercover2 dengan beg masa part bunuh 2..after tengok wayang,shopping time pon bermula..act,aku x plan pon nak shopping pape sebab aku memang jimat orangnya..tapi,bila tertengok kasut yang berkenan di hati,aku pon segera grab 2 pasang kasut.mak abah,sila maafkan anakmu ini..terhabiskan duit..huhu..

dah shopping,g solat n then sambung lagi..so,dalam kol 7 tu kitorang gerak nak g pudu untuk hantar aku pulang...dalam perjalanan 2,bley plak aku diuji macam2..tetiba safa ajak tidur uma faiza..sebab dia malas nak balik shah alam..ish2.memang x plan nak tidur uma faiza..faiza pon bukannya nak ajak awal2..apa pon x bawak..so,aku wat keputusan still nak balik tanjung malim gak....tapi memang banyak dugaan dalam perjalanan nak g pudu 2..dengan tersilap naik tren la,tersalah tempat la..last2 bila sampai masjid jamek 2,si safa 2 kata camni,'dila,jomla tidur rumah faiza'..berkali2 die pujuk..so,last2 aku pon tersetuju..n balik keesokan harinya..

eh..nak tengok gambar dengan banyak lagi,sila klik sini..

p/s: sok adik aku pmr..eh..da kol 1pagi..da kira hari ni la.. doakan untuk adik kesayangan aku 2 keh..


saya sayang kamu yang baca blog saya

2 comments:

  1. pnipu gile...pdhl dh plan sehari sbelum tu lg nk g mandi sungai...pndai je buat cite...

    ReplyDelete
  2. laa..reti bce ke x ni??mne plak aku ckp plan 2 diwat pde ari jmaat??ish2..

    ReplyDelete