10 October 2009

aku...part 6..

Dalam aku tengah hapy2 pk untuk open house sok,aku jadi lupa pada adik aku yang tengah pekse PMR..tadi dapat msg dari adik aku 2..die kata ‘kakak takot sejarah’..bila baca je msg 2,terus air mata aku mengalir..aku kan sangat sensitif..lagi2 bila berkaitan dengan family yang sangat aku sayang 2..adik perlukan aku,tapi aku baca msg dia lambat..mesti masa die msg 2,die asyik tunggu2 aku reply msg die..

when we need sum1 untuk tenangkan kite,we always hope yang die 2 akan ade disisi kita time 2 jugak... maksudnya dalam situasi adik aku 2,sebab die cuak sangat pasal paper exam die 2,2 yang die msg akak kesayangan die ni untuk tenangkan dia,bagi semangat sume..tapi tadi,aku baca msg die lambat..even lambat 1 jam,kalo aku jadi adik aku pon,mesti aku rasa sedih sebab orang x respon bila time kita memerlukan die sangat2 2..

btw to adik,akak sentiasa doakan adik leh berjaya dalam pmr 2..akak nak tengok adik dapat 8a tapi xnak mengharap sangat...sebab kalo akak,mak abah,along,abang sume harapakan cam 2,nanti adik mesti rasa berat n terbeban sangat kan.akak dulu pon penah lalui situasi cam adik..even akak selalu mara adik,selalu perli adik malas,selalu kata adik bodoh(sangat tidak terniat nak cakap cam 2),selalu takut2kan adik,tapi akak sentiasa harap adik boleh berjaya dengan cemerlang n boleh dapat kerja yang lagi bagus dari akak..akak tau akak selalu takutkan adik sampaikan nak exam pmr ni pon,mak kata adik tiap2 ari nangis sebab takut sangat..

bila akak dengar je dari mak pasal adik nangis 2,akak pon menangis jugak..yela...akak kan lagi kuat menangis dari adik(kenyatan yang dikeluarkan dari mak)..tapi pape pon,akak sentiasa harapkan dn doakan yang terbaik untuk adik..semoga adik dapat jawab pmr dengan cemerlang dan sehabis baik..jangan nangis2 lagi keh..

p/s: doakan adik aku jawab pmr dengan jayanya okeh??tq.

saya sayang kamu yang baca blog saya

No comments:

Post a Comment