02 December 2009

rindu kamu..

aku rindu kamu..
sangat rindu..
rindu tanjung malim..
rindu rumah sewa..
rindu kawan2 semua..
rindu nak berkuliah..
yang paling penting rindu nak merapik dengan kawan2 baik aku..
rindu segala2nya la..
kalau la boleh dipanjangkan masa...
kalau la boleh diulang balik masa dulu-dulu 2..
haish.
kalau la berkalau..
kalau la berkilau..
eh..sudah2..
pendek kata,aku rindukan life masa belajar dulu..
but,xpela..
fokus untuk praktikal pulak sekarang ni..
tapi yang sedihnya,praktikal sorang-sorang..
jauh dari kawan2 semua..
i mean jauh dari kawan2 baik..
liza,qat,haya,nisa,syuhada,sayida..
rindu korang..
tapi rindu ke korang kat aku??


saya sayang kamu yang baca blog saya

2 comments:

  1. Hi.. selamat berkenalan :-)

    AJ dari wawwi.com. Tahniah ya berjaya sertai contest

    Teruskan usaha ya. :-)
    Selamat maju jaya.

    ReplyDelete
  2. tenkiu..join skdr utk tlg kwn jek..hehe

    ReplyDelete