21 December 2009

tanpa tajuk..

ok..act title macam tu sebab memang tak reti da nak pk nak letak tajuk apa..
so,bia jela macam tu kan..
act mood untuk berblogging itu sudah tidak ada..
mengapa begitu ya??
mungkin sebab tiada cerita menarik untuk dikongsi..
huhu..btw,aku harap semoga mood itu akan datang kembali..yeahhhh...
tak lama lagi tahun baru akan menjelma..
hoorayyyyy..harapnya banyak benda indah yang akan menjelma..
oh ya,aku sempat membuat azam baru sempena tibanya tahun baru ni..
hopefully,azam 2 akan dapat bertahan sampai bila..
yela,azam untuk berubah jadi good person..
sebelum ni aku tak rasa macam seorang yang good lagi..
memang sangat tak good lah..
so,hopefully azam nak berubah tu will not end la kan..
ok,sedikit update pasal cuti..
cuti hujung tahun ni seperti biasa tidakla menarik sangat untuk dihebohkan..
im sure korang punya cuti sangat menarik kan..oh..betapa cemburunya aku..
serius..sangat cemburu..
yela,family aku ni susah sangat nak pergi bercuti..
yela,ada berpuluh-puluh insan dalam family ni..
so,susah nak mengerakkan kaki dan tangan mereka untuk g bercuti..
haha..berpuluh la sangat kan padahal bilangan ahli takdela sampai sepuluh pon..
tapi nak wat macam mana kan..
banyak bende kene setelkan..
dats y tak leh g bercuti..yeke banyak bende kene setel??huhu..
btw,hopefully tahun depan akan membawa seribu satu kemanisan untuk aku..
bukan nak makan seribu makanan yang manis okeh..bukan,bukan..
yela,mana la tau tahun depan boleh menjanjikan bahagia untuk aku..
siapa yang tahu kan..DIA yang tahu.....=)

saya sayang kamu yang baca blog saya

No comments:

Post a Comment