30 June 2010

bila harus memilih...

woooooow..tajuk nak poyo amat...hahaha..sebelum ni kan aku kata aku tengah dalam dilema kan nak pilih mane..so at the end of the day,1 kptusan kena jugak dibuat..kalau x,x lengkap borang aku 2..hehe..

so,alhamdullillah..keputusan yang dibuat adalah keputusan diri aku sendiri tapi direstui oleh mak ayah aku..4 sure la kena ada restu dorg..kalo x kang,sape pulak nak melayan aku meroyan nanti..haish.hopefully keputusan yang aku buat ni yang terbaik la untuk diri aku..yela..aku yang akan lalui perjalanan kerja sume 2 nanti kan..tapi negeri mana pilihanku??rasanya xelok la aku cite kat sini..kang ada menyumpah2 aku x dapat negeri tu pulak..hahaha..tapi kalau ada kawan2 yang tanya,4 sure la aku btau aku pilih mana..watpe nak rahsia2 sangat kan..mana la tau bila dah berkongsi cerita,tersama plak dengan korang,leh tersatu sekolah ke nanti..hahahaha...harap2 la dapat camtu kan..berseri hidup aku..aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...

so,itu jela cerita pasal kisah aku mengisi borang posting..nak tutup cerita pasal benda ni dah..sebab tarikh tutup permohonan berakhir hari ini..so lepas ni taknak la cerita lagi..sebab aku takot aku jadi gelabah nanti..aku maybe tak nampak kalut depan korang..tapi jauh di sudut hati aku tengah menggila gelabahnya..hehehe..maluuuuuu i..bukak pekung di dada plak..auwwwwwwwww...

p/s:skang ni tengah demam bola lagi kan..tinggal 8 pasukan jek..aku ingatkan tinggal 4..punya la x mengikuti perkembangan langsung kan..eh,tapi aku tengok tau bola ni..eh,bukan tengok bola..tengok game lawan bola lah..eh,bukan jugak sebenarnya..aku lebih tengok pemain bola je..haha..chowwwwwww~~~~~~


saya sayang kamu yang baca blog saya

No comments:

Post a Comment